شمارش نئوویو خساپا (5)

شمارش نئوویو خساپا (4) را در 16 اردیبهشت خدمت شما تقدیم کردم و دیدیم دقیقا طبق سناریوی ذکر شده از محدوده قیمتی و زمانی یاد شده حرکت صعودی خود رو آغاز کرد و این موج یک افزایش 130 درصدی را در پی داشت که حداقل 100 درصد از آن را به راحتی می توان گرفت.

در تحلیل قبلی تذکر دادیم که یکی از سناریوی بلند مدتی مثلث خنثی است (شرط وجود آن نفوذ به زیر محدوده ی 70 تومان بود که رخ داد) و هم اکنون می خواهیم به بررسی آن سناریو بپردازیم. طبق این سناریو صعود این چند ماهه موج D از این مثلث محسوب می شود. به لحاظ زمانی موج D بهتر بود به اندازه زمانی که روی چارت رسم شده طول می کشید و به خاطر همین موضوع موج D می تواند کمی بیشتر هم ادامه پیدا کند اما باید جانب احتیاط را رعایت کرد! و همین مقدار نیز برای موج D کفایت می کند.

اگر موج D تا پایان مهر سقف جدید ثبت نکند ، به احتمال زیاد این موج پایان یافته و وارد موج E از مثلث خواهیم شد. موج E نیز به صورت رنج/نزولی به صورت نرمال در بازه زمانی چندین ماه طول خواهد کشید و می تواند تا محدوده ی 90-105 به لحاظ قیمتی برسد که خرید مجدد آن در آن ناحیه توصیه می شود (البته پس از بررسی الگوی موج E و صحت آن).

شمارش نئوویو خساپا (5)

تحلیل نئوویو خساپا (5) – کش دیتای ماهانه

خلاصه و نتیجه تحلیل :

نتیجه این تحلیل این است که در صورت صحت این سناریو بازار مدتی نزولی/رنج خواهد شد و سپس به صعود خود ادامه می دهد و تارگت اول آن می تواند محدوده ی 200 تومان باشد و مجددا سود حداقلی در محدوده ی 100 درصد را به ما برساند.

برای مشاهده تحلیل بعدی این سهم روی ” شمارش الیوتی خساپا (6) ” کلیک کنید.

نویسنده : حسین حیدرپور

تاریخ : 21 مهر 97

مطالبی که ممکن است دوست داشته باشید

3 پاسخ
  1. مہدی
    مہدی گفته:

    سلام عرض ادب

    بعداز ده مهرماه ریزشی داشتن گروه خودرو حوالی همین مقاومتها که یه برگشت حدودا پنجاه درصدی داشتن ونتونستند مقاومتهاشونوبشکونند،

    سوال اینجاست ایامیشه گفت روند شون نزولی شده؟?

    پاسخ
    • Mr NEoWave
      Mr NEoWave گفته:

      سلام
      صعودی و نزولی بودن نسبی است و بستگی به این دارد که شما با چه دیدگاه زمانی به چارت نگاه می کنید ، قطعا در کوتاه مدت روند نزولی بوده است اما در بلند مدت خیر !

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *