آنالیز الیوتی شاخص خودرو (4)

اگر به آنالیز الیوتی شاخص خودرو 3 نگاه کنید می بینید که بارها کارکشن نزول کننده قبلی را تحلیل کردیم و به دنبال دیامتریک بودیم و سرانجام آخرین تحلیل را تقریبا در انتهای موج G از دیامتریک ارائه کردیم. پس از پایان دیامتریک حرکت شارپ پساالگویی که منتظرش بودیم شکل گرفت و هم اکنون به ادامه تحلیل می پردازیم.

به تحلیل نئوویو شاخص خودرو که در کش دیتای ماهانه به روزرسانی شده است دقت فرمایید :

آنالیز الیوتی شاخص خودرو

آنالیز الیوتی شاخص خودرو – کش دیتای ماهانه

حرکت صعودی شارپی که تشکیل شده است فقط موج اول از الگوی پیش روی ماست ، الگویی که تشکیل آن چندین سال (حداقل بیش از 1-1.5 سال) طول خواهد کشید. هم اکنون در قسمت دوم این الگو قرار داریم و بررسی امواج نشان می دهد به عنوان اولین احتمال پتانسیل تشکیل مثلث همگرا در قسمت دوم وجود دارد.

نتیجه و خلاصه تحلیل:

طبق آنالیز نئوویو خودرو به نظر می رسد به انتهای قسمت رنج نزدیک می شویم و در 3 ماه آینده حرکت خوبی برای شاخص خودرو شکل بگیرد. تحلیل زمانی دقیق تر پس از تشکیل موج D از مثلث در حال شکل گیری انجام خواهد شد.

برای مشاهده تحلیل بعدی روی ” شمارش نئوویو شاخص خودرو (5) ” کلیک کنید.

نویسنده : حسین حیدرپور

تاریخ : 18 بهمن 97

مطالبی که ممکن است دوست داشته باشید

3 پاسخ
  1. مہدی
    مہدی گفته:

    سلام،عرض ادب

    استادچنتاسوال داشتم ،این فاز صعودی شاخص خودرو پنج موجی هست؟واینکه هدف چه رقمیه ودرچه بازه زمانی،واگه الان توموج دو باشیم هدف موج سه چندهست وهمینطوراز لحاظ زمانی چه مدت میتونه بهش برسه،ممنون میشم اگر پاسخ بدید،?

    پاسخ
    • Mr NEoWave
      Mr NEoWave گفته:

      سلام
      طبق تحلیل سالانه شاخص خودرو (که فعلا در سایت به اشتراک نگذاشتم!) فاز صعودی شاخص خودرو قطعا ایمپالس رونددار نخواهد بود و از جنس کارکشن است. در یک ساله اخیر کارکشن چندین ساله صعود کننده ای آغاز شده است که فعلا در قسمت دوم آن قرار داریم. چون هزاران کارکشن مختلف در این قسمت می تواند تشگیل شود از این رو الگوی کلی مشخص نیست که بخواهیم تارگت بلند مدتی را ارائه نماییم. بنابراین بهترین راه حل تحلیل تکه ای است. برای مثال الان در موج B از کارکشن مذکور قرار داریم و برای تحلیل و ترید کافی است موج B را تحلیل کنیم و طبق آن معاملات خود را در سهام خودرویی چینش نماییم.
      در مورد مدت زمان صعود دقت داشته باشید این حرکت ها شارپ خواهد بود و لذا طبق مطالبی که توضیح دادم ، دنبال کردن امواج در 3 ماه آینده برای تشخیص دقیق انتهای موج B ( همین مثلثی که در تحلیل تخمین زده ام) می تواند ما را در ابتدای روند با خود همراه سازد.
      موفق باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *