شمارش الیوتی خساپا (6)

آخرین تحلیل خساپا (شمارش الیوتی خساپا شماره 5) رو در 21 مهر 97 انجام دادیم و قیمت دقیقا طبق پیش بینی انجام شده هم تا محدوده ی قیمتی 100 تومان ریزش داشت و هم زمان چند ماهه ای را به تشکیل الگوی رنج پرداخت.

اما هم اکنون که به نظر می رسد الگوی موج D و E پایان یافته باید منتظر حرکت صعودی شارپی به عنوان حرکت پسامثلثی باشیم. هم اکنون نمودار در چنین وضعیتی قرار دارد:

شمارش الیوتی خساپا (6)

شمارش الیوتی خساپا در نئوویو سنتر – کش دیتای ماهانه

نکته قابل توجه در این تحلیل که اصلا خوشایند نیست! کند بودن حرکت پسامثلثی است که ممکن است تحلیل را با چالش مواجه کند. این چالش که هم اکنون نمی توان به آن پرداخت و باید صبر کرد می تواند عدم اتمام موج D بزرگ باشد که در آپیدت های بعدی به آن بیشتر می پردازیم.

نتیجه و خلاصه تحلیل :

 دوستانی که طبق این تحلیل برای بار دوم خساپا رو در محدوده ی 100 تومان خریداری کرده اند هم اکنون نزدیک به 40 درصد در سود هستند. برای این خریدها ، با دید بلند مدت  فعلا نگهداری توصیه می شود و با دید کوتاه مدت توجه به مقاومت های محدوده ی 150 و 160 و 190 الزامیست.

برای مشاهده تحلیل بعدی سهم بورسی سایپا روی ” شمارش امواج الیوت خساپا (7) ” کلیک کنید.

نویسنده : حسین حیدرپور

تاریخ : 8 خرداد 98

مطالبی که ممکن است دوست داشته باشید

2 پاسخ
  1. ناصر
    ناصر گفته:

    استاد حیدرپور میشه لطفا سهام وپاسار رو تحلیلی ازش بذارید؟ خیلی خیلی ممنون میشم ازتون اگر این کار رو بکنید. میخوام اگر اجازه بدید هم با اسم منبع خودتون بذارم تو سایت سهام یاب. ممنونم استاد

    پاسخ
    • Mr NEoWave
      Mr NEoWave گفته:

      سلام
      سهام مد نظر شما از کف خودش فاصله زیادی داره و 3 ماه پیش در محدوده ی 100-110 باید تحلیل می شده و نحلیل الیوتی فعلی اون ارزش زیادی نداره

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *