آشنایی با موج شماری نئوویو (2019)

این ویدیو برای آشنایی با موج شماری نئوویو به صورت استاندارد با هدف ایجاد دیدگاه کلی در تحلیل به سبک نئوویو (NEoWave) طراحی شده است. سعی می‌کنیم این ویدیو تا حد امکان کوتاه باشد و لذا به جزییات نمی‌پردازیم چرا که بیان جزئیات و نکات تحلیلی همچون یک کارگاه واقعی همان‌قدر که برای نئوویو کاران می‌تواند مفید باشد ، برای افراد عادی می‌تواند باعث خستگی و سردرگمی شود.

با توجه به این که جامعه هدف ما دانشجویان نئوویو هستند، از این رو در این ویدیو  70 دقیقه کارگاه آشنایی با نحوه ی شمارش به سبک نئوویو (که خلاصه شده‌ی کارگاه 4 ساعتی پر جزئیات است) ارائه شده است.

در ضمن از آقای حمید رضا صدری که در تهیه این ویدیو کمک شایانی به من کردند ، تشکر می‌کنم.

ویدیوی مذکور را می‌توانید در کانال یوتیوب نئویو سنتر مشاهده و دانلود فرمایید :

یکی از چالش‌های یادگیری سبک  استاد گلن نیلی سخت بودن فرآیند یادگیری است به طوری که اکثریت آن را به درستی فرا نمی‌گیرند و به طبع آن نمی‌توانند به درستی ریزه کاری‌های این سبک ارزشمند را روی نمودار واقعی با کش دیتای ایده‌آل پیاده کنند هر چند این ویدیو آموزشی نیست اما سعی شده در آن تا مراحل پیاده‌سازی قوانین به درستی اجرا شود.

امید آنکه با ویدیو موج شماری نئوویو  با بیان دیدگاه درستِ تحلیلی در سبک نئوویو ، برای نوآموزان و دانشجویان این رشته‌ی زیبا مفید واقع شود.

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی