کتاب نئوویو (نسخه فارسی)

کتاب نئوویو استاد گلن نیلی غنی‌ترین و پربارترین کتاب الیوتی موجود در دنیا می‌باشد.

عنوان این کتاب ، استادی در تئوری موجی الیوت است که توسط آقای ناصر دادگستر ترجمه شده و انتشارات سیمین دخت آن را منتشر کرده است.

همانند همه‌ی کتاب‌های ترجمه شده‌ی دیگر ، این ترجمه نیز خالی از اشکال نیست اما با توجه به متن سخت و تخصصی نئو‌ویو قطعا ترجمه‌ی قابل قبولی می‌باشد.

در لینک زیر می توانید نسخه‌ی پی دی اف  کتاب NEoWave اثر استاد گلن نیلی را دانلود فرمایید :

Mastering Elliott Waves (Persian) – Glenn Neely

کتاب نئوویو - استادی در تئوری موجی الیوت ناصر دادگستر

کتاب استادی در تئوری موجی الیوت ناصر دادگستر

پیشنهاد می‌کنم حتما کتاب استادی در تئوری موجی الیوت استاد گلن نیلی را خریداری نمایید.

تذکر مهم :

متاسفانه هم‌اکنون افراد زیادی در ایران با هدف سوء استفاده‌های مالی ، تبلیغات ، اسم و رسم به هم زدن‌های کاذب ، به خاطر رشد کانال‌های تلگرامیشان ، برگزاری کلاس‌های بی‌کیفیت ، سبدگردانی و …. دست به تولید کتاب‌هایی با عنوان کتاب/هندبوک مرجع کرده‌اند. مطالعه این گونه کتاب‌ها که آمیخته‌ای از مطالب درست و غلط می‌باشد به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

کارآموزان تازه کار نمی‌توانند مطالب درست را از غلط تشخیص دهند و اگر همه اهداف غیر اخلاقی و … این افراد را نادیده در نظر بگیریم ، عدم تسلط آنها روی مطالب ، صرفا باعث افزایش کمی تحلیل‌گران بی‌کیفیت خواهد شد.

تنها مرجع معتبر موجود برای یادگیری نئوویو فقط و فقط کتاب استادی در تئوری موجی الیوت ناصر دادگستر به علاوه بخش ” پرسش و پاسخ با گلن نیلی ” در نئوویو سنتر به عنوان تنها مرجع بروزرسانی نیوویو می‌باشد.

نویسنده : حسین حیدرپور

تاریخ : 26 اسفند 95

مطالبی که ممکن است دوست داشته باشید

8 پاسخ
  1. بهروز رادمنش
    بهروز رادمنش گفته:

    درود و خسته نباشید خدمت شما،
    استاد طی مکاتبه قبلی که با شما داشتم، فرمودید فصل سوم کتاب MEW نیازمند آپدیت (به علت ظهور الگوهای جدید) است. از آنجایی که بنده کارآموزم و تسلط کافی روی فصل سوم کسب نکرده ام، یک جزوه در سایت ….. پیدا کردم، در قسمت انتهایی جزوه بخشی مرتبط با ملاحظات فصل سوم برای الگوهای جدید آورده شده است. به نظر شما این جزوه جامع و معتبر است که به کتاب اضافه نمایم؟ اگر پاسخ منفی است، آیا مرجعی می شناسید که به طور جامع بخش سوم را آپدیت نموده باشد؟
    بسیار ممنون از زحمات شما.

    پاسخ
  2. علی
    علی گفته:

    سلام و عرض خدا قوت خدمت شما استاد گرامی…سوالی داشتم و اون اینکه آیا قواعد و قوانین ارائه شده در سبک گلن نیلی و الگوهایی مانند سیمتریک و دیامتریک را میتوان در چارت عادی نیز مورد استفاده قرارداد یا اینکه حتما باید کش دیتا داشته باشیم؟

    پاسخ
    • حسین حیدرپور
      حسین حیدرپور گفته:

      سلام
      یکی از مهمترین مباحث در نئوویو که آن را از الیوت سنتی به شدت متمایز می کند به کارگیری مباحث زمانی در کاربردهای مختلف است. پیاده سازی دقیق مباحث زمانی جز با کش دیتا امکان پذیر نیست.

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *