آنالیز نئوویو شاخص کل بورس (2)

در آنالیز نئوویو شاخص کل بورس (1) که در 20 اسفند نوشته بودم و سناریویی برای اتمام شاخص کل شرح دادم . در حال حاضر به نظر می رسد دقیقا همان سناریو در حال شکل گیری و تکمیل است.

طبق شمارش امواج شاخص کل بورس شاخص کل نزدیک به 2/5 سال است در یک کارکشن استاندارد کامپلکس به سر می برد.به نظر می رسد الگوی 2/5 ساله ای که با آن سر کار داریم یک مثلث خنثی بزرگ بسیار پیچیده است. در حال حاضر با این فرض در موج (E)  از مثلث خنثی هستیم و می خواهیم موج آخر از این مثلث بسیار بزرگ را با کش دیتای ماهانه تحلیل کنیم.

آنالیز نئوویو شاخص کل بورس - کش دیتای ماهانه

تحلیل نئوویو شاخص کل بورس – کش دیتای ماهانه

نتیجه و خلاصه تحلیل :

در حال حاضر طبق تحلیل نئوویو شاخص کل بورس تهران با توجه به امواجی که تشکیل شده اند الگوی مثلث همگرا در این شاخه بسیار محتمل است. این مثلث می تواند با تناوب استاندارد تشکل شود. با در نظر گرفتن این سناریوی بسیار محتمل در حال حاضر پس از تکمیل موج D که با این سناریو به انتهای آن نزدیک شده ایم (محدوده ی 80500-81500 واحد) ریزش کوچکی در قالب موج E خواهیم داشت و سپس صعود اصلی که سال هاست منتظر آن هستیم شروع خواهد شد. 

برای مشاهده تحلیل نیو ویو بعدی شاخص کل روی ” تحلیل نئوویو شاخص کل بورس (3) ” کلیک کنید.

نویسنده : حسین حیدرپور

تاریخ : 29 اردیبهشت 96

مطالبی که ممکن است دوست داشته باشید

2 پاسخ
  1. حسین
    حسین گفته:

    سلام.خسته نباشید.
    بعد از تکمیل این مثلث چند ساله تارگت حداقلی چند هست؟
    و چه زمانی تکمیل این الگو تایید میشود؟

    پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      سلام
      برای تارگت مینیمم 50-70 درصد از موج D را در نظر می گیریم که باید به انتهای موج E افزوده شود. انتهای موج E که مشخص شود ، می توان تارگت عددی دقیق تری ارائه کرد. تایید مثلث شکست شارپی خط روند B_D و عدم بازگشت به داخل مثلث و خط روند شکسته شده خواهد بود.

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *