تحلیل نئوویو خزامیا (1)

طبق تحلیل نئوویو خزامیا این سهم در حال تشکیل الگوی کارکشن استاندارد پیچیده ای است که هم اکنون تکمیل نیست. 2-3 سناریو می توان برای خزامیا در نظر گرفت چرا که الگوی آن تکمیل نیست اما با توجه به شرایط بنیادی سهم بهترین سناریویی که با امواج تشکیل شده فعلی هم خوانی دارد و کف جدیدی ثبت نخواهد کرد ، تشکیل یک مثلث همگرای با تناوب معکوس است که هم اکنون در موج (D) از این سناریو هستیم.

تحلیل نئوویو خرامیا را در نمودار زیر که در کش دیتای هفتکی ترسیم شده است مشاهده فرمایید :

تحلیل نئوویو خزامیا (1) - کش دیتای هفتگی

تحلیل نئوویو خزامیا (1) – کش دیتای هفتگی

خلاصه و نتیجه تحلیل :

اگر این سناریو درست باشد و ما در موج D از الگوی مثلث همگرای تناوب معکوسی قرار داشته باشیم خرید سهم در محدوده ی قیمت 80 تومان با حد ضرر  73 تومان برای این تحلیل منطقی می باشد و حد سود محتمل آن (با توجه به این که الگو تکمیل نیست نمی توان حد سود حداقلی و قطعی تعیین کرد) محدوده ی 120 تومان (50 درصد) می باشد. پس از تکمیل موج (E) و کامل شدن کل الگو در بلند مدت می توان به سود بالای 100 درصد رسید. در مجموع روند صعودی ولی کندی را شاهد خواهیم بود که فعلا با توجه به امواج شکل گرفته قسمت های رنج زیادی را خواهیم داشت و سود خوبی را در بلند مدت انتظار داریم.

تذکر : اگر قیمت کف جدیدی ثبت کند می تواند نشان دهنده گسترش بیشتر موج C باشد و باید تحلیل مجددی انجام شود.

برای مشاهده تحلیل بعدی روی ” تحلیل الیوتی خزامیا (2) ” کلیک فرمایید.

نویسنده : حسین حیدرپور

تاریخ : 2 خرداد 96

مطالبی که ممکن است دوست داشته باشید

6 پاسخ
    • حسین حیدرپور
      حسین حیدرپور گفته:

      سلام
      دوست عزیز اینجا چت روم نیست که شما در مورد یک مطلب 5 پست مشابه نیم خطی می زنید! کامنت خود را به صورت تجمیع شده در قالب یک یا دو کامنت ارسال فرمایید تا پست مشابه حذف نشود.
      پاسخ شما داده شده است ، هیچ اختلافی بین نمودار اکسل با سایر نرم افزارها نباید باشد ، و اگر اختلافی مشاهده شود ، قطعا نمودار اکسل درست است.
      در ضمن نمودار فوق در اکسل ترسیم شده است
      موفق باشید

  1. مرتضی
    مرتضی گفته:

    قاعدتا کش دیتایی که از اکسل و به صورت دستی از اون استخراج کردین همین دیتا رو وارد داینامیک کردین ولی دیتا تحلیلی اختلاف و فرق داره استاد

    پاسخ
  2. مرتضی
    مرتضی گفته:

    با عرض سلام و ادب خدمت شما جناب حیدرپور

    داشتم این تحلیل نئوویو خزامیا رو نگاه میکردم به موردی برخوردم چرا کش دیتایی که از اکسل استخراج کردین در نرم افزار تحلیلی داینامیک که این تحلیل رو انجام دادین دیتا یعنی ( کش دیتا ) این نماد اختلاف و فرق داره با کشی که از اکسل استخراج کردین و همین نماد رو در اکسل هم تحلیل کردین. جسارت نشه خدمتتون جناب حیدرپور فقط برام سوال پیش اومده

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *