تحلیل الیوتی نمودار ثتران (1)

با تحلیل الیوتی نمودار ثتران می بینیم در این سهم نیر داستان همیشگی در بورس تهران اتفاق افتاده است. همانطور که می بینید یک صعود بسیار شارپ به صورت کارکشن دوگانه ی زیگزاگ + مثلث نوترال تناوب معکوس رخ داده که سود 90 درصدی را رقم زده است. اکثر تحلیل گران معمولی الیوت به دلیل عدم شناخت کارکشن ها این صعود را به اشتباه 12345 شمارش می کنند! و پس از کمی اصلاح دنبال 12345 بعدی هستند غافل از این که این تحلیل هیچگاه رخ نخواهد داد و از پایه و اساس اشتباه است.

به تحلیل نئوویو این سهم که در کش دیتای هفتگی انجام شده است دقت فرمایید :

تحلیل الیوتی نمودار ثتران (1)

تحلیل الیوتی نمودار ثتران در نئوویو سنتر – کش دیتای هفتگی

ریزش این سهم را می توان به صورت یک الگوی دوگانه ای دید که با مثلث واگرای ایرگولار شروع شده و سپس رنج شده است. الگوی قسمت رنج بازار فعلا نا تمام است و نمی توان در مورد نوع آن اظهار نظر قطعی کرد اما با توجه به ابعاد امواج فعلا بهترین سناریوی موجود مثلث همگرای افقی ( و سناریوی بعدی که زمان زیادی را می گیرد دیامتریک خواهد بود) برای این بخش است.

برای کوتاه مدتی ها پیشنهاد خرید تا تکمیل الگو نداریم اما بلند مدتی ها می توانند در حوالی 110-125 تومان با حد ضرر 100 تومان اقدام به خرید کنند.

حد سود مورد انتظار در گام اول محدوده ی 150-160 و در گام بعدی محدوده ی 190 تومان می باشد. پس از رسیدن قیمت به محدوده های مذکور تحلیل مجدد باید بازبینی شود.

برای مشاهده تحلیل بعدی روی ” تحلیل الیوتی ثتران (2) ” کلیک کنید.

نویسنده : حسین حیدرپور

تاریخ : 7 خرداد 96

مطالبی که ممکن است دوست داشته باشید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *