الگوی دیامتریک خودرو (10)

در تحلیل نئوویو قبلی خودرو به بررسی ساختار قیمت پس از الگوی دیامتریک خودرو پرداختیم و دو سناریو هم جهت را تشریح کردم. هر دو سناریو نشان دهنده صعود بود و هم اکنون که 3 ماه از تحلیل قبلی می گذرد این سهم به تارگت هایی که اشاره کردیم ذیل سناریو 2 رسیده است.

این سهم دقیقا از محدوده ی کفی که اشاره کردیم تا تارگت هایی که ذکر کردیم صعود خوبی را تجربه کرد و موجی با 70 درصد سود آوری را رقم زد که بستگی به نوع مدیریت شما در معامله می توانستید حداقل 50-60 درصد از این سود را نصیب خود کنید.

در صورت نیاز به مطالعه تحلیل قبلی و سناریوهایی که ذکر کردیم روی عبارت ” تحلیل نئوویو خودرو (9) ” کلیک فرمایید.

در ابتدا به نمودار خودرو که در کش دیتای ماهانه بروزرسانی کرده ایم دقت فرمایید :

الگوی دیامتریک خودرو

تحلیل نئوویو خودرو – الگوی دیامتریک درکش دیتای ماهانه

اما هم اکنون که تک موج های بیشتری تشکیل شده است بررسی ساختار امواج نشان از ادامه روند صعودی برای خودرو در میان مدت می دهد. توجه کنیم پس از رسیدن قیمت به تارگت های حداقلی که در تحلیل قبلی اعلام کردیم وارد فاز نزولی / رنج شده است و پس از اتمام این فاز صعود مجدد قیمت آغاز خواهد شد. 

به عنوان پیش فرض روی نمودار ، این فاز نزولی /رنج یک فلت در نظر گرفته شده است و قیمت در حال حاضر در حال ساختن موج B از این الگوست. موج C نزولی خواهد بود اما انتظار اصلاح شارپی ندارم و احتمال این که قیمت بخواهد کف جدیدی ثبت کند را بسیار اندک می دانم از این رو حد ضرر خرید روی این الگو 574 تومان است. این صعود می تواند به اهداف حداقلی در 900-1000 تومان برسد.

خلاصه و نتیجه تحلیل :

روند میان مدت در خودرو را صعودی ارزیابی می کنیم و روند کوتاه مدت می تواند نوسانی باشد و در ناحیه ای رنج حرکت غیر جهت داری را رقم بزند.

برای خرید خودرو می توانید به تحلیل تکنیکال خودرو (1) که هفته ی پیش ارائه شد مراجعه فرمایید و روی حمایت های اعلامی اقدام به خرید سهم کنید.

برای مشاهده تحلیل بعدی روی ” تحلیل نئوویو ایران خودرو (11) ” کلیک کنید.

نویسنده : حسین حیدرپور

تاریخ : 8 آبان 98

مطالبی که ممکن است دوست داشته باشید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *