تحلیل نئوویو شرکت پارس خودرو (خپارس) :

در آنالیز نئوویو خپارس (شماره ۱) اشکالی وجود داشت که در این سناریو می خواهیم بدان بیشتر بپردازیم.

همان طور که در تحلیل اول اشاره شد در کل پتانسیل تشکیل مثلث همگرای با تناوب معکوس وجود دارد ، مشکل تحلیل اول که ما را بر آن داشت تا سناریوی جایگزین در نظر بگیریم ، زمان و پیچیدگی بسیار کم موج D از این مثلث نسبت به سایر امواج است. بنابراین در این سناریو فرض بر این است که موج D از این مثلث خاتمه نیافته و همچنان ادامه دارد از این رو با یک مثلث همگرای تناوب معکوسِ جاری سرو کار خواهیم داشت.

طبق این سناریو در حال حاضر موج D را می خواهیم به صورت زیگزاگی پیچیده در نظر بگیریم که هم اکنون در انتهای موج b از آن قرار داریم. موج b از این زیگزاگ خود به صورت مثلث همگرای تناوب معکوسی در آمده که احتمالا در اواخر موج e از آن قرار داریم.

در حال حاضر این سناریو نیز هم جهت با سناریوی قبلی است و تنها تفاوت در حال حاضر بحث تارگت های متفاوت است که در سناریوی ۲ بسیار کمتر از سناریوی اول است که در آپیدت بعدی به آن می پردازیم.

این سناریو در تحلیل الیوتی خپارس را در زیر می بینید : 

آنالیز نئوویو خپارس - 2

آنالیز نئوویو خپارس – کش دیتای ماهانه

 

نتیجه و خلاصه تحلیل:

همانند تحلیل اول روند میان مدت در این سناریو را برای تشکیل موج C از زیگزاگ صعودی ارزیابی می کنیم و حمایت  مد نظر برای افزایش تقاضا و خرید محدوده ۹۵-۱۱۰ می باشد. 

در مورد اهداف در تحلیل های بعدی به طور دقیق تر صحبت خواهیم کرد.                                                         

2 پاسخ
  1. سروش
    سروش گفته:

    در تحلیل اشاره کردید که مثلث همگرای تناوب معکوس داریم در حالی که موج c بزرگتر از موج a است(از لحاظ قیمتی) پس یا مثلث خنثی داریم و یا ممکنه مثلث واگرا تشکیل بشه؟

    پاسخ
    • حسین حیدرپور
      حسین حیدرپور گفته:

      اولا سلام!
      ثانیا مثلث مد نظر مثلث کوچکتر در قسمت جاری بازار است نه مثلث بزرگ
      ثالثا عجله نکن سروش جان و سوالات تخصصی را از طریق فرم کارآموزان نئوویو ارسال فرمایید ، در زیر پست ها به سوالات تخصصی پاسخ داده نمی شود.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *