موج شماری نئوویو شاخص خودرو (1)
طبق موج شماری نئوویو شاخص خودرو ، شاخص حدود 2 سال است که در حال تشکیل کارکشن زمان گیری است. با توجه به ساختار امواج و رابطه ی آنها طبق نئوویو بهترین الگوی محتمل برای این کارکشن 2 ساله ، دیامتریک می باشد. با این فرض هم اکنون در موج F از دیامتریک قرار داریم که پس از اتمام موج F ، موج G به صورت موجی نزول کننده یا رنج تشکیل خواهد شد.
با توجه به ابعاد امواج به احتمال زیاد موج G نیز بخشیزه خواهد شد. اتمام کارکشن موج G پایان نزول چند ساله را رقم خواهد زد. چون موج F هنوز تکمیل نشده نمی توان تخمین زمانی مناسبی برای انتهای این کارکشن زد اما به صورت حدودی می توان در تابستان 97 (تاریخ دقیق تر پس از شروع موج G !) منتظر اتمام این کارکشن بود.
به تحلیل نئوویو شاخص خودرو که در کش دیتای ماهانه انجام شده است دقت فرمایید :
برای مشاهده تحلیل بعدی شاخص خودرو روی ” آنالیز نئوویو شاخص خودرو (2) ” کلیک کنید.
عرض ادب و احترام خدمت شما و ممنون از ایجاد فضای اموزشی با تحلیل ها،سوالی دارم جناب حیدر پور،موج a این دیامتریک رو اینگونه که از ظواهر پیداس یک زیگزاگ در نظر گرفتید.موج a این زیگزاگ دو یا سه واحد زمانی گرفته،موج b زیگزاگ ۱ واحد زمانی و موج c این زیگزاگ ۲ یا ۳ واحد زمانی،با توجه به قوانین زمانی زیگزاگ ها که جناب نیلی میگن موج b نمیتونه در عین حال زمان کمتر از a و c داشته باشه محبت میکنید یه توضیحی در خصوص موج a این دیامتریک بدید؟
سلام
اکثر نمودار هایی که در سایت به اشتراک می گذارم ، نمودارهای اسکیل شده نیست ، چون نمودار اسکیل شده حجم زیادی را می گیرد. از این رو اگر به نمودار اسکیل شده توجه شود ، موج B از زیگزاگ زمانی کمتر مصرف نکرده است.
بله خیلی ممنون از توضیحاتتون،جسارتا منظورتون از نمودار اسکیل شده چیه؟این وابسته به تعداد تک موج هاس؟
اسکیل کردن بحث طولانی است و توضیحش در اینجا امکان پذیر نیست