موج شماری نئوویو دزهراوی (1)

بر اساس موج شماری نئوویو دزهراوی ، این سهم طی دو سال اخیر رالی قدرتمندی را شروع کرده است که توانسته قیمت سهم را از محدوده‌ی 52 تومان به محدوده‌ی 3300 تومان برساند.

با بررسی روند سهم دزهراوی در بلند مدت ، دو سناریو را می‌توان مورد بررسی قرار داد که در ادامه به تشریح آنها خواهیم پرداخت.

سناریوی شماره (1) :

در این سناریو که حالت بدبینانه در نظر گرفته شده است، الگوی اصلی دیامتریک که با لیبل (A) نمایش داده شده است پایان یافته و هم اکنون در روند ریزشی از درجه ی بالاتر یعنی موج (B) هستیم و با توجه به اینکه امواج بیشتری بایستی تکمیل شود تا الگو تکمیل گردد بنابراین انتظار نداریم که حداقل تا ابتدای سال بعد ، سقف قبلی پس گرفته شود.

به آنالیز نئوویو دزهراوی در کش دیتای ماهانه توجه فرمایید :

موج شماری نئوویو دزهراوی (1) - سناریوی دوم

موج شماری نئوویو دزهراوی در نئوویو سنتر – سناریوی 1

مطابق موج شماری نئوویو دزهراوی ، روند غالب نزولی طی 3-4 ماه آینده ادامه خواهد داشت و محدوده‌های حمایتی مهم برای سهم دزهراوی به ترتیب ، محدوده‌های 900 و 650 تومان خواهد بود که همان‌طور که عرض شد باید امواج بیشتری تشکیل شود که الگوی آن قابل پیش بینی دقیق‌تر و شناسایی باشد.

سناریوی شماره (2) :

در این سناریو که حالت خوشبینانه در نظر گرفته شده است ، الگوی دیامتریک پتانسیل تبدیل شدن به الگوی سیمتریکال را دارد و کارکشن حال حاضر ، موج H از الگوی سیمتریکال خواهد بود که با صرف زمان مناسب این روند ریزشی خاتمه پیدا کرده و در ادامه ، روند صعودی شروع شده و توانایی باز پس گیری سقف قبلی میسر خواهد بود. توجه کنید که مسیر حرکت به صورت پیش فرض ترسیم شده و احتمال تشکیل هر نوع کارکشنی وجود دارد.

 به تحلیل نئوویو دزهراوی در کش دیتای ماهانه در سناریوی دوم توجه فرمایید :

موج شماری نئوویو دزهراوی (1)

موج شماری نئوویو دزهراوی در نئوویو سنتر – سناریوی 2

موج H از سیمتریکال به صورت یک الگوی کامپلکس غیر استاندارد (زیگزاگ+ فلت) در نظر گرفته شده که الزامات زمانی را نیز پاس کرده است و طبق روند فرضی می تواند وارد حرکت بعدی شود.

خلاصه و نتیجه تحلیل:

بر اساس تحلیل نئوویو دزهراوی ، اینکه کدامیک از سناریو اتفاق بیافتد سطح حمایتی 650 تومان می تواند تعیین کننده باشد ، در صورتی که سهم به روند نزولی ادامه داده و حمایت محدوده ی 900 تومان از دست بدهد احتمال سناریوی شماره (1) قوت می گیرد.

بر طبق تحلیل الیوتی داروسازی زهراوی در حال حاضر حد ضرر سهم تثبیت در زیر قیمت 1000 تومان می باشد.

نویسنده : ابوذر کرمی

تاریخ : 9 دی 99

مجموعه آپدیت‌های سریع

آپدیت اول : 31 شهریور 1400

طبق موج شماری نئوویو دزهراوی که در کش دیتای ماهانه ارائه کردیم، سناریوی شماره (۱) که حالت بدبینانه بود شکل گرفت و سهم دزهراوی ریزش سنگینی تا محدوده ۵۶۰ تومان را تجربه کرد.

طبق سناریویی که در تحلیل اصلی ارائه شد این ریزش به صورت نسبتا عمیق رخ داده است و در حال حاضر که الگو به خاتمه خود نزدیک شده است تجمیع مناسب‌تری انجام داده‌ایم.

به بروزرسانی تحلیل نئوویو دزهراوی در کش دیتای ماهانه توجه فرمایید:

موج شماری نئوویو دزهراوی 1 - آپدیت سریع 1

موج شماری نئوویو دزهراوی 1 – آپدیت سریع 1

طبق موج شماری نئوویو دزهراوی، یکی از سناریوهایی که برای این ریزش مد نظر ماست، الگوی ترکیبی دوگانه شروع شده با زیگزاگ و خاتمه با دیامتریک می‌باشد که هم اکنون در موج پایانی هستیم که می‌تواند به صورت نرمال زمانی به اندازه یک ماه و ماکزیمم ۳ ماه را صرف کند، از نظر قیمتی نیز دو محدوده حمایتی مد نظر است: 

۱- محدوده ۵۲۰-۵۶۰ تومان

۲-محدوده ۲۷۰-۳۰۰ تومان

پس از رسیدن به محدوده‌های حمایتی و عکس العمل قیمت می‌توان در مورد ورود به سهم تصمیم‌گیری کرد، حد ضرر فعلی برای سهامداران دزهراوی، تثبیت در زیر قیمت ۵۲۰ تومان می باشد.

مطالبی که ممکن است دوست داشته باشید

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی

2 پاسخ
  1. یزدان
    یزدان گفته:

    سلام اگر امکانش هست دزهراوی رو مجددا بررسی کنید.
    تشکر فروان از شما بابت زحمتی که میکشید.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *